28 september 2014

Spöklik säsongsavslutning på Grönan...

..med Ghost. En värdig avslutningsakt i mitt tycke.
 Bra och melodiösmusik, shoe och lite mystiskt.

Tackar alla inblandade i fotokursen, både personal på Gröna Lund och kursdeltagare, för en fantastisk tid!! 
Jag tycker själv att jag har utvecklats som både fotograf och i mitt bildseende under den här tiden. Hoppas att ni som följer bloggen också tycker att det går åt rätt håll..;)



















Tack för i år! <3

Det enda positiva med att Grönan nu stänger för säsongen, som jag kan komma på så här, är att jag nu får bättre tid att fixa med alla bilder som jag tryckt av där sedan i våras ;)
2 eller fler spelningar så gott som varje vecka, jobba, träna och försöka att va lite social däremellan.. Inte konstigt att bildredigerandet har fått stryka på foten. Mitt dygn har tyvärr bara 24 timmar.

Njut dagen!!
/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar