24 mars 2013

A week ago..

..spelade Mattias Hellberg & The Fur Heads på Båten här i Karlstad. Kul med lite värmländska influenser i lördagsnatten :) Spelningen var bra och jag och min vän kameran kom bättre överrens med ljuset denna gång! Det tar sig, några gånger till och jag kanske kan bli ännu nöjdare.   

Dessutom måste jag säga att jag är riktigt glad över att vi den senaste tiden har återupptäckt livemusiken på Båten! Hoppas att de fortsätter att boka in bra artister. Musik är fantastiskt härligt och den ska definitivt upplevas live!!







Kunde inte bestämma mig för om jag skulle lägga upp den svartvita eller färgversionen av den här bilden. Så det blev båda!




Hoppas att de svartvita bilderna inte är för mörka för att se bra...


Njut dagen!!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar