9 augusti 2014

Inte ens värmen..

..de senaste veckorna har hindrat mig från att njuta av bra musik på Grönan. Trots att Lilla scenen förvandlas till något som mest liknar en bastu.
Thomas Stenström är en av artisterna som jag sett uppträda i den tropiska hettan denna sommar. 


Jag såg honom första gången 2012 då han spelade på Båten under Putte i parken. Om jag inte minns helt fel så var det varmare än normalt även den gången. 
Men det jag minns absolut bäst var när han efter sitt "riktiga" framträdande kom ut till parken utanför och körde ytterligare en spelning. Den här gången hade han bara sällskap av gitarren. Magiskt! Det är ett av mina finaste konsertminnen




Hans låt "Detsamma" var för övrigt en av de låtar som gick mest på repeat hos mig det året :)
Kul att höra att den låten fortfarande står sig och att den fortfarande framkallar "den där känslan" hos mig :) Många fina minnen släpps fram.








Frida Sundemo gjorde stämningsfulla och fina sången "Fåglar" live med Thomas.


Njut dagen!!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar