4 juli 2013

Nu är festivallivet igång!!!

Putte i Parken förgyller musiksommaren i solstan i år igen! Underbart! Givetvis finns jag på plats för att ta del av all bra musik å allt härligt fôlk :)
Några bilder blir det givetvis också. Här kommer lite från gårdagens spelningar


Under några inledande timmars jobb smet jag ifrån för att se lite av Timo Räisänen.
 Blev inte besviken:)

Det var meningen att min festival skulle inledas på riktigt mad Panda Da Panda. Men tji fick jag. Måste räknas som en arrangörsmiss att låta honom spela på Holken. Vi var många som inte ens var i närheten av att  komma in och få se honom. Då blev jag riktigt besviken..


Johnossi såg jag första gången på Arvikafestivalen för några år sedan. Kul att se dem igen. 





Kvällens stora överraskning stod Icona Pop för! Hade på känn att de skulle va bra, men så bra? Nej det trodde jag inte. Härligt med tjejer som levererar så proffsig, närvarande, enkel och bra show!
Får nästan lite Robyn vibbar som en vän sa :) Håller med!




Min kväll skulle avslutas med Näääk & Nimo...


..men avslutades av Labyrint! Bandet som ströks från spelschemat och ersattes av Näääk & Nimo, som lät dem komma och gästa ;) Kul!



Nu laddas det för dag 2:)

Njut dagen!!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar