10 augusti 2013

Ikväll är vi kungar!

Förra helgen var han som en gång på det sena 90-talet öppnade mina "60-tals & rock öron" för svensk hiphop, på besök i Värmland. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att se Petter denna gång, men tidigare i våras såg vi honom och Ison Och Fille när de gjorde "Ikväll är vi kungar".
 En grym kväll! 
Att vi höjde medelåldern i publiken avsevärt kan vi bjuda på :) Vi var glada att vi kunde förmedla att Petter var bra redan innan han medverkade i "Så mycket bättre" :)  
(Fast att det är 15 år sedan Petter släppte sitt debutalbum"mitt sjätte sinne" det känns lite smått overkligt måste jag erkänna...)

Å iom att jag nu fått tummen ur och fixat med de här bilderna behöver jag inte längre ha dåligt samvete! Yes!
(Några av bilderna känner jag dock redan nu att de kommer att få en ny skepnad någon gång under höst/vintermörkret...)




Fille




Ison



Ison och Fille har för övrigt gjort en av mina "må bra-låtar". Lyssnar jag på "Jag skrattar idag" får jag alltid en bra känsla oavsett hur jag mådde innan jag började lyssna på den. Har du inte hört den tidigare så är det värt att göra det NU!












Petters ring är definitivt värd en egen bild :)






C U in the next 15 years! 

Trots att det har gått lång tid sedan spelningen här i Karlstad så Tackar jag för en grym kväll!!
Den lever kvar i hjärtat fortfarande :)

Sedan var det extra kul att vi fastnade på den här bilden som Petter själv la upp från spelningen på sin instagram ;)
Tusen tack för att jag fick lägga upp den här Petter!!



I nästa inlägg ska jag försöka att lägga upp nåt annat än konsertbilder...  Men lovar inget! ;)

Njut dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar