12 juli 2014

En annan artist som jag fått möjligheten att fota..

..under mina studier i konsertfoto är Laleh. Denna underbara sångerska förgyllde en majkväll på Grönan. Första gången jag hade möjlighet att se henne live, för många herrans år sedan, var jag lite skeptisk. Hade ju hört hennes musik, gillade den verkligen men var tveksam om det skulle vara någon upplevelse att se henne live? Så jag skulle bara ta några snabba bilder och sedan återvända till mina vänner i gröngräset, väntande på huvudattraktionen. Så fel jag hade! Laleh var magisk! Fantastiskt närvarande och medveten på scenen, så där framför hennes framträdande blev jag fast en lååång stund.
Väl medveten om detta hade jag stora förväntningar på årets turnépremiär eftersom jag tycker att hennes senaste album är grymt. 
Inte blev jag besviken den här gången heller! Stor energiboost som denna makalösa tjej levererar varje gång jag sett henne. Har du chansen att se henne uppträda  live ta den! Hon bjuder på det där lilla extra ;)













Njut dagen!!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar